VikinduTerlalu muat pengubah distribusiPeranti baru dapat meningkatkan prestasi

  • masa pelepasan:2024-01-14 09:38:31
  • Kata kunci:

  • Paparan halaman:189
  • Penerangan pantas:

    Vikindu,Dalam terma tempat penggunaan, pengubah jenis kering kebanyakan digunakan dalam & ldquo; Jenis & rdquo; anti api dan ant

Kandungan artikel

Dalam terma tempat penggunaan, pengubah jenis kering kebanyakan digunakan dalam & ldquo; Jenis & rdquo; anti api dan anti letupan Ia mudah digunakan dalam bangunan-bangunan teknik besar dan medium-sized dan bangunan-bangunan multi-tingkat; Pengubah minyak ditenggelamkan kerana & ldquo; Kecelakaan & rdquo; Kemungkinan ada minyak atau kebocoran selepas api, dan kebanyakan tempat aplikasi yang menyebabkan kemalangan api mudah dipilih di bangunan-bangunan teknik besar dan medium dan bangunan-bangunan berbilang tingkat;

Akhir ekor kepala angin tegangan tinggi dan tekan tengah dibuat dari sisip tembaga dan bahagian terbenam,VikinduHarga pengubah jenis kotak 160KVA, yang menyebabkan penyesuaian data dan mempunyai gaya yang unik dan bersih.

VikinduIsolasi bolt penyancar inti melalui menekan inti besi rosak, yang mengakibatkan kesalahan sirkuit pendek antara helaian besi silikon dari inti besi dan bolt penyancar inti;

Cora gantung pengubah jenis kering adalah bahagian penting

TanguietaMod wayar pengubah jenis kering:

Garis sifar pengubah kuasa disambungkan dengan peralatan yang berfungsi. Oleh kerana tenaga yang dibentuk oleh pelayan semasa operasi akan dihantar ke pengubah kuasa bersama kabel, pengubah kuasa akan dipindahkan dan dihantar ke mesin dan peralatan yang menggunakan kuasa. Apakah garis sifar pengubah kuasa sebenar? Mari kita perkenalkannya kepada kita.

Fuse tenaga tinggi penukar memecahkan satu fasa;


VikinduTerlalu muat pengubah distribusiPeranti baru dapat meningkatkan prestasi



Impuls tiada-muatan menutup voltaj kerja tidak boleh melebihi % voltaj kerja yang ditandai pada pergerakan penukar, frekuensi menutup ialah kali,VikinduKeuntungan pengubah tenggelam minyak, masa lambat selepas menerima kuasa tidak boleh kurang dari min, dan selang masa setiap penutup tidak boleh kurang dari min.

Pertama-tama, walaupun pengubah jenis kering mempunyai perlawanan kelembapan yang kuat, ia secara umum struktur terbuka atau sangat mudah untuk kelembapan, terutama tahap izolasi pengubah jenis kering yang dihasilkan dan dihasilkan di China adalah rendah (grad penahan api rendah). Oleh itu, pengubah jenis kering hanya boleh mendapatkan kestabilan tinggi apabila kemanusiaan udara berada di bawah %. Dry type transformer shall also prevent long-term shutdown to prevent serious moisture. Apabila nilai perlawanan mendarat kurang dari / V (tegangan operasi), ia menunjukkan bahawa pengubah adalah lambat serius, dan operasi percubaan akan dihentikan.

Kerosakan pemburukan pengisihan inti pengubah

bagaimanaJarak izolasi antara angin dan tong besi pengubah kuasa jauh lebih besar daripada yang diantara angin kerana medan elektrik diantara angin dan tong besi jauh dan tidak sama simetrik seperti yang diantara angin. Dalam medan elektrik di tengah angin, kebanyakan kabel berada dalam fasa dengan silinder (plat) yang mengisolasi di tengah angin, iaitu, komponen pemutusan medan elektrik adalah kecil.

Cora gantung pengubah jenis kering adalah bahagian penting

Sebelum aplikasi, bekas pengumpulan akan dibersihkan dengan bensin kenderaan, air sabun atau penyebab organik lain (seperti fosfat trisodium) kecuali nod minyak, kemudian dicuci dengan air tap sehingga ia tidak alkalin, dan air boleh dibahagikan secara evenly dari botol, kemudian dibersihkan dengan air bersih untuk banyak kali. bekas pengumpulan bersih akan dikeringkan dalam oven kering [UNK]. Selepas pendinginan, topi botol akan ditutup dengan ketat dan tidak dapat dibuka sebelum aplikasi.


VikinduTerlalu muat pengubah distribusiPeranti baru dapat meningkatkan prestasi



Menghindarkan penuaan dan kerosakan pengubah kuasa pengisihan inti besi: penuaan pengisihan inti besi atau kerosakan lengan tahan air yang memegang bolt jangkar akan menyebabkan vortex besar inti besi, dan pemanasan jangka panjang inti besi akan menyebabkan penuaan pengisihan.

manufacturerOperasi dan pengurusan penyelamatan pengubah tenggelam minyak

Dengan Vietnam dan Malaysia, projek percubaan penghantaran UHV pertama China, China Transformer Corporation telah memasuki penerbangan dalam trend pembangunan. Gred tensi dan volum komoditi tertinggi pertama di dunia, menguasai kedudukan teknikal utama trend s pembangunan industri. Selain itu, ia telah mempromosikan peningkatan dan kesempurnaan terus menerus teknologi pengubah tensi rendah.

Oleh itu, dalam proses pemasangan peralatan bawah stesen,VikinduPengubah bekalan kuasa, tongkat kilat patut ditetapkan mengikut situasi khusus untuk mencegah kerosakan kepada pengubah jenis kering perlindungan relay disebabkan oleh kilat. Selain itu, dalam pemasangan dan proses penggunaan tongkat kilat, pilih jenis yang masuk akal tongkat kilat mengikut situasi operasi untuk menentukan bahawa mereka berada dalam situasi yang sama. Selain itu, semasa pemasangan tongkat kilat, dan fasor tekanan fasa sisi kedua digunakan sebagai tangan kedua.

Pengubah kuasa

Lapisan yang mengisolasi di tengah-tengah plat besi silikon sudah tua penutup bolt jangkar dengan inti besi rosak, inti besi menyebabkan vortex besar, yang menyebabkan panas, suhu meningkat dan penuaan lapisan mengisolasi dipercepat. Kekuatan pemampatan pengubah kuasa mengisolasi inti mesti diukur pada masa dan tepat. Jika ditemui kekuatan pemampatan pengisihan kurang daripada nilai indeks, sila buang dan gantikan tutup bolt penyancar atau buat pengisihan untuk kabel inti tembaga.

VikinduMaklumat produk lain
  • Migdal Ha`EmeqPenukar jenis kotak 400kVPerubahan Teknologi Industri Industri

    Migdal Ha`EmeqPenukar jenis kotak 400kVPerubahan Teknologi Industri Industri

  • AmstetenPlatform angkat hidraulik tetapAdakah ia memberi kesan terhadap kepraktisan?

    AmstetenPlatform angkat hidraulik tetapAdakah ia memberi kesan terhadap kepraktisan?

  • AmstetenJembatan naik hidraulikApakah sumber barang yang dihantar ke pasaran

    AmstetenJembatan naik hidraulikApakah sumber barang yang dihantar ke pasaran

  • Hanover10 ton jambatan naik bimbitPenawaran dan permintaan pasaran

    Hanover10 ton jambatan naik bimbitPenawaran dan permintaan pasaran

  • HanoverPanduan platform angkat menegak keretapiPilihan yang betul harus memperhatikan masalahnya

    HanoverPanduan platform angkat menegak keretapiPilihan yang betul harus memperhatikan masalahnya

  • HanoverLif liga aluminium yang bergerak sendiriHarga yang tinggi boleh membuka saluran spiral ke baw

    HanoverLif liga aluminium yang bergerak sendiriHarga yang tinggi boleh membuka saluran spiral ke baw

  • SakhninPenukar jenis kotak 50 kVApakah perkembangan dan kepentingannya pada abad ke-21?

    SakhninPenukar jenis kotak 50 kVApakah perkembangan dan kepentingannya pada abad ke-21?

  • RavennaPlatform angkat hidraulik tetapMesti lihat

    RavennaPlatform angkat hidraulik tetapMesti lihat

  • segera:Peringatan: Maklumat VikinduTerlalu muat pengubah distribusiPeranti baru dapat meningkatkan prestasi memberi anda VikinduTerlalu muat pengubah distribusiPeranti baru dapat meningkatkan prestasi oleh syarikat kami, perkhidmatan VikinduTerlalu muat pengubah distribusiPeranti baru dapat meningkatkan prestasi dan maklumat lain. Sekiranya anda membeli produk VikinduTerlalu muat pengubah distribusiPeranti baru dapat meningkatkan prestasi, sila sahkan, buka akaun syarikat, dan tandatangani perjanjian VikinduTerlalu muat pengubah distribusiPeranti baru dapat meningkatkan prestasi. VikinduTerlalu muat pengubah distribusiPeranti baru dapat meningkatkan prestasi di atas adalah aktiviti perdagangan komersial. Maklumat yang dipaparkan di atas diberikan oleh penjual, dan keaslian, ketepatan dan kesahan kandungan adalah tanggungjawab penjual penerbitan. Perlu diketahui bahawa risiko dalam transaksi Internet adalah objektif. Kami berharap semua orang akan bekerjasama dengan itikad baik, kerjasama win-win, dan mengekalkan persekitaran rangkaian yang harmoni, mematuhi undang-undang dan murni. Sekiranya anda mendapat maklumat palsu di VikinduTerlalu muat pengubah distribusiPeranti baru dapat meningkatkan prestasi, atau maklumat itu melanggar hak undang-undang anda, kami akan bekerjasama secara aktif dan atasi dengan serius dan hapuskan maklumat tepat pada waktunya, Dengan ini nyatakan!